Wednesday, July 15, 2009

Ikan Pekasam+ Hp

wah...berjaya jugak aku msk ikan pekasam yg menjadi tapauan aku adik beradik... nk upload gamba tp xsempat pon nk amek gamba tu...DarkSky dengan rakusnya membaham setiap cebisan termasuk pale ikan lampam tersebut...hehe...jgn marahh aaa.... aku sempat habiskan bawang, cili n beras2 hancur yg digoreng bersama tu jek...

Smlm aku tdo tanpa HP-cum-alarm aku. went to Giant after work membeli beras n barang dapur yg dah habes. then notice my hp is missing mase nk kol my housemate nak tny pasal tulur. then time blk umah puas aku mencarik, dlm kete xde, dlm beg xde.. huhu... must hev left it at opis lorr...hmm... xkn nak patah blk opis...biarkan je la. miskol2 pon xgune coz hp aku in silent mode. pg td thanks to my housemate, i woke up in time. she bang on my door... sungguh tradisional. cm hidup zaman sekolah2 (aku xske pasang alarm..) thanx babe! since xde method untuk menghubungi DarkSky to enquire regarding his whereabout, aku pon start enjin n lepak dlm kete sambil mate smakin mengecil n kuyu and enjoying Shakira's tune.. then aku dgr alarm aku dlm mlagu tu..

'aik,apsal Shakira amek tune alarm aku masuk lagu die?'

since sangat la xlogic assumption aku, i tried to segarkan otak aku n baru aku igt alarm tho in silent mode akan still bunyik.. focused to find the source of the racket, there, amidst the jungle of shoes, terlangkup sebuah HP. sungguh x James Bond ko rupenyer... mesti Mr. Bond terhina melihat keadaan C902 begitu rupa. tp aku rase sungguh lega coz ia bukan berada di atas desk aku kt opis. tried calling DarkSky afterward. tetbe aku rase mischievous n nak kenakan die. haha... miskol a few times n die pon sampai. dengan excited he told me to use his phone to call my number coz somebody called juz now. aku pon try kol dgn muke sedey. sedangkan hp aku still in silent mode ada bawah paha aku. so konpem vibrate die akan diserap lemak2 tepu aku. then tgu la hp aku berdering...sekali..

'Harap maaf. nombor yang anda dail berada di luar perkhidmatan'

erk...tebalnye lemak aku......

2 comments:

  1. hahah..Mr.jebon tul..sok ada laki jgn lupe lak die kat mana...hihi

    ReplyDelete
  2. eh..kalo laki sentiasa under surveillance..xde chance nk ilang...haha

    ReplyDelete